Wednesday, February 19, 2014

jual obat jerawat di apotik

jual obat jerawat di apotik He ma te mata , kahore hakihaki . Otiia i roto i te meka kahore he ahua o te pokapoka hakihaki e meinga peisipolo te mōrahi ! Tonu , ka taea e te mua kia kite i roto i te mata , me te pokanoa ki te mahi . Here te pehea , ki te hohoro te rewa o te pokapoka hakihaki .

1 . Ice kupiki
Miria poraka tio i runga i te wāhi e whai i pokapoka hakihaki . Moheuheu mō te 15 meneti , me te mahi e toru ki te whā ngā wā i te ra . Ice E mārie ana ngā āwhina a hinga kiri papa mumura me te whakatere whakaora o hakihaki .

2.Baking houra
I tua atu ki te mahi ki te hanga i te keke , e taea houra pekana hoki rewa o koha hakihaki i runga i te mata . Whāranu houra pekana i roto i te wai ki te pokepoke , me ka tono i runga i te tohu hakihaki . Tatari 10-15 meneti ka horoi ki te wai mahana .

whero 3.Bawang
Shallots puai i pei i whakapakeketia i pokapoka hakihaki . Pae kupenga ki nga aniana , me te mirimiri i runga i pokapoka hakihaki .

4 . tea koraha
Kaua e hoko o whakamahia nganga tea kua whakamahia e koe ! He tonu nganga Tea te painga o te tango i pokapoka hakihaki . E mea ohie , miria tika te penupenu i runga i te tohu hakihaki .

5.Bengkuang
Jicama pai faananea i te mata , me te kia whakakahoretia atu o pokapoka hakihaki koha . Yam kuoro me te whakapiri i runga i te tohu hakihaki . Kia tu hoki horoi 10-15 meneti ki te wai ma roto i . Meatia tenei maimoatanga i mua i te haere ki te moenga i nga ra katoa .

6 . kūkamo
I tua atu ki te he hivá mumura te kiri , whakatere hoki kūkamo te tukanga whakaora . Poro o te kūkamo ka hoatu ki runga ki te kiri e whai i pokapoka hakihaki mō te 20-30 meneti .

7 . White hua me te honi
Enei kai e rua kia he mata maeneene me te pūtōrino puai . Whakakotahitia white hua me te honi , me te tono i runga i nga tohu hakihaki ki te e tangohia .

Rauemi i runga i te akoranga taiao no te mea he tino haumaru , me te ngāwari ki te kitea i roto i to koutou kīhini . Tohu mō te pai .

No comments:

Post a Comment